Praktijkwerkplaats worden?

Wil je als Praktijkwerkplaats fungeren en in aanmerking komen voor een erkenning? Meld je dan aan voor een afspraak. De Praktijkwerkplaatscommissie komt dan bij je langs om te kijken of jullie werkplaats voldoet aan de gestelde voorwaarden per discipline.

Wordt ook erkend als Praktijkwerkplaats

Indien je voldoet aan de voorwaarden dan ontvang je een certificaat van BLEI met vermelding van de disciplines waarvoor jouw bedrijf erkend is. Jullie Praktijkwerkplaats wordt dan opgenomen in het overzicht met Praktijkwerkplaatsen.

Als u alleen voor één of meerdere keuzedelen erkend wilt worden dan is dat ook mogelijk. Neem in dit geval contact op met info@stichtingblei.nl

De Praktijkwerkplaatscommissie voert kwaliteitscontroles uit en geeft advies aan Praktijkwerkplaatsen. Ze geeft bijvoorbeeld advies over het op de juiste wijze inrichten van een Praktijkwerkplaats voor een bepaalde discipline.

Afspraak maken

Voor een afspraak kun je mailen naar info@stichtingblei.nl.